fbpx

FAQs

Home / FAQs

Wat zijn de meest populaire bannerformaten?

Banners zijn er in allerlei formaten. Om de gewenste resultaten te bereiken met uw campagne, is het belangrijk om goede advertentieformaten uit te kiezen. Er een aantal formaten die het meest ingezet worden. De meest populaire bannerformaten zijn: 120×600 – skyscraper 160×600 – large skyscraper 300×600 – wide skyscraper 300×250 – rectangle 336×280 – large [...]

Door |2021-01-26T10:56:44+00:0026 januari 2021|Categorieën: |

Wat zijn IAB bannerstandaarden?

IAB is een afkorting van Interactive Advertising Bureau. Dit is de brancheorganisatie voor digitale advertenties en marketing. Zij zetten de standaarden neer voor o.a. de afmetingen van display banners. Een IAB bannerset is een bannerset dat bestaat uit 5, 6 of 7 banners in één van de onderstaande formaten: 300×250 – rectangle 336×280 – large [...]

Door |2021-01-26T10:53:13+00:0026 januari 2021|Categorieën: |

Waar kan ik de webbanners van mijn campagne allemaal plaatsen?

Er zijn veel manieren om advertenties in te zetten om deze te publiceren. U kunt kiezen voor vele netwerken en platformen die er zijn zoals Google Ads, Facebook of een affiliate netwerk zoals Daisycon. Deze zorgen allemaal voor doelgroepgerichte plaatsingen, welke goed meetbaar zijn. Rich Media banners worden vaak niet via een platform geplaatst, maar [...]

Door |2021-01-24T20:43:44+00:0024 januari 2021|Categorieën: |

Welke bannerformaten zijn nodig voor mijn campagne?

De formaten die nodig zijn zijn afhankelijk van op welk platform de banners of video's ingezet gaan worden. Kiest u bijvoorbeeld voor Google Ads (Google Display Network) of voor een affiliate netwerk zoals Daisycon. Elk netwerk heeft zijn eisen met formaten en aanleverinstructies. Rickid kunt u hier over informeren. Tip! Met een een uitgebreidere variatie [...]

Door |2021-01-24T20:35:13+00:0024 januari 2021|Categorieën: |

Hoe gaan Klanten afrekenen in uw WooCommerce webshop?

U heeft hiervoor een derde partij nodig die de betalingen voor uw verwerkt een zogenaamde payment provider. Zij regelen de verwerking van uw betalingen. Standaard alleen de WooCommerce is niet afdoende. De betalingsproviders worden met een plugin gekoppeld aan uw Woocommerce webshop. In deze plugin koppelt u de webshop aan de betaalprovider door middel van een [...]

Door |2021-01-16T20:12:39+00:0016 januari 2021|Categorieën: |
Ga naar de bovenkant